Christins

Helyzetelemző űrlap

Vizuális márkastratégia kidolgozásához

Köszönöm, hogy segíti közös munkánkat azzal, hogy válaszol a kérdésekre.
Válassza ki első körben az 50 melléknévpár közül a tíz leginkább jellemzőt!
Pontozzon -5 és +5 között! Példa: Minta Kft szolgáltatás minősége -3 Árai: +3
Selected Value: 0
Tucat ------------------------------------------------------------Elit, tekintélyes
Selected Value: 0
Barátságos ------------------------------------------------------------Érett, klasszikus
Selected Value: 0
Fiatal, innovatív ------------------------------------------------------------Hagyományos
Selected Value: 0
Játékos ------------------------------------------------------------Hagyományos
Az oszlopok részletezését az űrlap alatt találja!

Melyik felsorolás a leginkább jellemző?

A

megközelíthető, fényes,
ragyogó, pezsgő, egyértelmű, okos, kommunikatív, kreatív, pezsgő,
lelkes, kifejező, előrelátó, barátságos, mulatságos, ötletes, rögtönző, impulzív, informális, inspiráló, könnyű, élénk, nyitott, optimista, csinos, pozitív,
gyors, gondolkodás, egyszerű, társaságkedvelő, szikrázó,
spontán, barátságos, üdvözlő, fiatalos,

B

bőséges kalandos ambiciózus hiteles kortes

megnyugtató hatékony energikus lelkes

környezettudatos merengő

dús nagylelkű merész tökéletlen barátságos tápláló történelmi független

rettenthetetlen erős

liberális gondoskodó meggyőző haladó fogékony tervszerű természet nosztalgikus organikus szenvedélyes gyakorlati termelő

erős lényeges szokatlan meleg

C

aktív vakmerő irányadó avantgárd bátor drámai kihívások parancsoló kényszerítő élvonalbeli merész döntő végleges fegyelmezett dinamikus hangsúlyos energizáló szigorú kivételes kizárólagos lelkesítő szakértő rendkívüli
rettenthetetle n
elbűvölő fényűző pontos hedonista újító találékony fényűző piacvezető maximalista gazdagság kiemelkedő erős gyakorlati értékes pontos proaktív sugárzó radikális elszánt meglepő erős
rendíthetetlen vitathatatlan élénk
látnok

D

törekvő
figyelem a részletekre kiegyensúlyozott szép
nyugodt kreatív megbízható hatékony elegáns éteri kedves kecses intuitív logikus
gondoskodó szervezett figyelmes perfekcionista pontos szakmai minőség csendes megbízható felelős romantikus érzékeny komoly
puha megnyugtató támogató időtlen hagyományos visszafogott

A vállalkozás archetípusa ( közösen beszéljük meg)

Ahhoz, hogy érdeklődjünk egy brand iránt, fontos, hogy úgy tekintsünk rá, mint egy személyre. Az archetípusok a tudatalattiból származnak, mondhatjuk, hogy minden emberre jellemzőek.

Carl Jung svájci pszichológus 12 elsődleges személyiségtípust azonosított, mindegyiknek megvan a saját értéke, jelentése és személyisége. Minden személyiségnek van egy domináns, meghatározó vonása.

A brand személyiségének meghatározása segíít kialakítani a kommunikáció alapjait, a hang tónusát.